|
www.cppboard.fora.pl Quake 3 Arena cup
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bROo.
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Czw 1:16, 27 Lis 2008 Temat postu: Mapy |
|
|
'Maplista CPP wygląda następująco:
-q3dm2
-q3dm5
-q3dm6
-q3dm13 '
moze zamiast q3dm5 dac cpm8 ? nie wiem dm5 wydaje mi sie troszke za mala na 3vs3 ;o z ankiety wynika ze dm7 jeszcze dojdzie =) ja osobiscie jestem za tym zeby dodac jeszcze cpm8. w kazdym LuFT'cie byla bardzo czesto wybierana mapa ;] mysle ze do 3vs3 bedzie idealna =p
pozdro [=
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bROo. dnia Czw 1:19, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darkness
Administrator
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: Sob 12:43, 29 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Wezme pod uwage Toja sugestie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: uĆ [SOF gang]
|
Wysłany: Pon 19:15, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ok możesz brać to pod uwage jeśli gracze z pr 1.16 wyrażą zgode. Ten turniej ma na celu zbliżenie graczy do sceny uf, a wprowadzaniem map które są praktycznie grane na uf zmniejsza szanse dobrej zabawy tym którzy tej mapy nie znają. (za chwile pewnie ktoś napisze, że przecież cpm8 była w CB, ale to nie świadczy o jej znajomości przez graczy 1.16)
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:59, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ja napiszę, że trzeba się umieć adaptować.. cpm8 jest naprawdę małą i prostą mapa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: uĆ [SOF gang]
|
Wysłany: Wto 20:30, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba zapomniałeś, że respawna widac z drugiego końca mapy, o czym nie wszyscy wiedzą i zanim się zorientują, będzie już po połowie mapy. No i nie zapominajmy też o teleportach, które potrafią troszkę namieszać
Ja osobiście jestem za cpm8 (bardzo ją lubię), lecz tutaj trzeba brać pod uwage że to nie jest standardowa mapa..
Wracając do pierwszego posta brOo. Nie uważasz że dm2 jest mniejsza od dm5 lub są porównywalne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Goku dnia Wto 20:33, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fuby
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 21:58, 03 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem map jest za mało - nawet tych standardowych.
Niestandardowych lepiej nie dodawać - niech się gracze adaptują grając uf ale nie na turnieju który klan chce wygrać - mnie by tu 'bardzo denerwowało' gdybym gral na niestandardowej mapie której nie znam z klanem który ja zna - a taka sytuacja może tu nastąpić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: uĆ [SOF gang]
|
Wysłany: Czw 18:56, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
hehe Fuby powiem więcej, taka sytuacja na pewno by nastąpiła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:45, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A ja powiem tak, wasze podejście do turnieju jest bardzo poważne, ale w sumie sam turniej traktujecie z "przymknięciem oka". Każdy szanujący się i podchodzący poważnie do całego turnieju klan trenuje przed samym wydarzeniem, ogrywa wszystkie mapy, patrzy na których gra lepiej na których gra słabiej. Dostosowuje się do ewentualności, że może zostać wybrana przez przeciwnika niestandardowa mapa, na której jest się słabszym, w takim razie trenuje się w słabszych mapach.
W sumie dla sceny NG standardowymi mapami sa: "dm7,dm3,dm5,dm2,dm4,dm6" to jest pula map tej sceny. A gdzie reszta?
Jeżeli ludzie nie czują się dobrze na niestandardowych mapach to uzupełnijmy o standardowe mapy, nadające się do gry 3v3
Dla przykładu dm 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19? Wszystkie te mapy są świetne do gry i wymagają większego skilla w przeciwieństwie od ma dm1-dm7 (które są ograne w wzdłuż i w szerz)
W dużej puli map nawet słabsze klany mają szanse, bo mogą zaskoczyć lepszego, ale nie przygotowanego rywala.
edit: Nie mówię, żeby wszystkie mapy były.. ale map lista powinna składać się przynajmniej z 7 lub 9 map
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartus dnia Pią 8:51, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|